Uczniowie PSP w Zbludowicach uczestniczący w projekcie „Żagle biznesu" odwiedzili hotel „Słoneczny Zdrój". Współorganizatorem spotkania poświęconego perspektywom rozwoju turystyki w regionie był Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, partnerska placówka hotelu.
W imieniu gospodarzy wszystkich przybyłych przywitał Kamil Wojciechowski, kierownik działu marketingu i sprzedaży. W swoim wystąpieniu podkreślił rolę reklamy w procesie skutecznej sprzedaży usług hotelowych. Stawiane przez siebie tezy ilustrował odpowiednio dobranymi przykładami angażując przy tym widownię odwołaniami do zasad działania mediów społecznościowych.
W wystąpieniu następnego prelegenta- nauczyciela przedmiotów zawodowych w ZSTiO – wyraźnie zarysowały się dwa wiodące wątki. Pierwszy stanowiło omówienie wieloaspektowej i długoletniej współpracy szkoły z hotelem, w drugim natomiast zostały przedstawione etapy kształcenia umożliwiające podjęcie pracy w szeroko rozumianym sektorze turystycznym.
Całość zakończyło rozegranie emocjonującego quizu w trybie on-line z udziałem wszystkich zebranych oraz wręczenie nagród zwycięzcom. Wychodząc z hotelu uczniowie mieli możliwość odwiedzenia klubu „Kalejdoskop" dysponującego oprócz głównego parkietu trzema salami tematycznymi, kręgielnią oraz bilardem. Sądząc po reakcji zdecydowanej większości młodzieży, sposób prezentowania specyfiki funkcjonowania poszczególnych sektorów gospodarki oparty na bezpośrednim kontakcie z osobami związanymi z daną branżą przynosi najlepsze wyniki. A to przecież jedno z wiodących założeń projektu „Żagle biznesu".