Godło Polski

Publiczna Szkoła Podstawowa
im. Jana Pawła II w Zbludowicach

Biuletyn Informacji Publicznej Zespołu Placówek Oświatowych w Zbludowicach
Librus
Akademia przyszłości
Budynek szkoły z drona w Zbludowicach
Budynek szkoły w Zbludowicach
Klasa szkolona
Zdjęcia powstańców Warszawskich
previous arrow
next arrow
PlayPause

„Projekt realizowany z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej"

W dniach od 16 lutego 2017r. do 3 marca 2017 r. uczniowie klas Ia i Ib naszego gimnazjum uczestniczyli w trzech godzinach zajęć tematycznych z zakresu edukacji ekonomicznej, podczas których poszerzyli wiadomości dotyczące funkcjonowania banków, usług oferowanych przez banki, bankowości elektronicznej. Aby lepiej zrozumieć zasady działania sektora bankowego uczniowie obejrzeli prezentacje opracowane przez NBP portal na temat: zadań banku centralnego, historii pieniądza, polityki pieniężnej, środków publicznych. Gimnazjaliści dowiedzieli się czym zajmuje się e-banking i jak funkcjonuje rynek pracy, poznali podstawowe produkty bankowe, tj: kredyty, rachunki, depozyty oraz nowoczesne formy usług bankowych.

Podczas zajęć uczniowie pracowali w grupach, rozwiązywali karty pracy, których celem było utrwalenie zdobytej wiedzy i umiejętności z zakresu funkcji i zadań NBP, polityki pieniężnej, działalności sektora bankowego. Młodzież z dużym zaangażowaniem uczestniczyła w lekcjach, które przyczyniły się do wzrostu poziomu ich wiadomości i umiejętności z zakresu podstawowych zagadnień ekonomicznych.

B.Więckowska

ZAJĘCIA TEMATYCZNE Z ZAKRESU EDUKACJI EKONOMICZNEJ  W RAMACH PROJEKTU  „E-banking w praktyce”ZAJĘCIA TEMATYCZNE Z ZAKRESU EDUKACJI EKONOMICZNEJ  W RAMACH PROJEKTU  „E-banking w praktyce”ZAJĘCIA TEMATYCZNE Z ZAKRESU EDUKACJI EKONOMICZNEJ  W RAMACH PROJEKTU  „E-banking w praktyce”ZAJĘCIA TEMATYCZNE Z ZAKRESU EDUKACJI EKONOMICZNEJ  W RAMACH PROJEKTU  „E-banking w praktyce”ZAJĘCIA TEMATYCZNE Z ZAKRESU EDUKACJI EKONOMICZNEJ  W RAMACH PROJEKTU  „E-banking w praktyce”ZAJĘCIA TEMATYCZNE Z ZAKRESU EDUKACJI EKONOMICZNEJ  W RAMACH PROJEKTU  „E-banking w praktyce”